Alla inlägg under november 2010

Av Hanna - 10 november 2010 11:42

Omg, har glömt av att jag hade en blogg :o

 

Ja, hur kan man glömma av sin blogg? Wtf, det vet inte jag, men det går tydligen.. Så nu vet ni varför bloggen har varit nere.. Jag är glömsk. Men nu är jag tillbaka! Och har inte samma "idol" som förut. Tre olika Kapten röd, The Fray (Zandras fel xd) och Eminem (Fast det var ingen ny idol, har haft han jätte länge). Nu ska jag lägga ut bilder på dom, även om ni redan vet hur dom ser ut.. Höhöhö.

 

      

 

Presentation

Kärlek går, men vänskap består ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Om ni fått en enda önskan som skulle gå i uppfyllelse precis när ni önskat.. Vad skulle ni önska er då?
 Fred på jorden, peace ♥
 Få tillbaka en förlorad vän
 Få tillbaka en älskad familjemedlem från det döda
 Att orättvisor inte fanns
 Att bli odödlig
 Att bli svergies kändaste bloggare/bloggerska.
 Att en vän skulle bli odödlig
 Att sjukdomar inte existerade
 Att bli rik
 Att alltid få sovmorgon
 Att bli Sångare/Sångerska
 Att bli Skådespelare/Skådespelerska
 Att bli modell eller designer
 Att få träffa min idol eller bli min idols vän
 Gillar inte önskingar, tänker inte önska
 Att aldrig bli olycklig
 Att få som jag vill
 Att få en extra önskning
 Att få ett väldigt snyggt utseende som jag blir stolt över
 Att aldrig skiljas från min Älskade Syster/Vän/Bästis/Bror

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards